Du har väl inte missat någon superlista?

 
It's time to say goddbye.
Ja, efter ett år har jag bestämt mig för att säga hej då till bloggen.
Jag startade den för att hålla igång ich ha något kul att tänka på under en period då jag var utan jobb.
Ni som följt bloggen har märkt att det blivit glesare mellan inläggen på sistone, så det känns ganska naturligt att "stänga ner".
 
Jag tänkte emellertid avsluta med några inlägg där ni får chansen att upptäcka (eller återupptäcka) en del av alla de listor som jag bjudit på.
Spara dem som favoriter i Spotify!
 
Här följer länkar till alla superlistor.
Det handlar om 100 låtar med 100 olika band/artister.
 
60's Super Mix
100 spår med allt ifrån Beatles och Beach Boys till Jimi Hendrix och soul med Supremes.
 
70's Super Mix
Bland annat: Blondie, Marvin Gaye, Big Star, Iggy Pop, Ebba Grön, Kraftwerk, Buzzcocks, Patti Smith och The Sugarhill Gang.
 
80's Super Mix Vol 1
Bland annat: Simple Mids, Tom Petty, DiLeva, John Lennon, Madness, Eldkvarn, The Stranglers, Sade, The Specials.
 
80's Super Mix Vol 2
Bland annat: Stone Roses, Tracy Chapman, David Bowie, Docenterna, Sting, The Human League, UB40, Reeperbahn, U2.
 
80's Super Mix Vol 3
Bland annat: Traveling Wilburys, Kate Bush, Bruce Spingsteen, Yazoo, ABC, The Woodentops, World Party, Prince, Crowded House.
 
90's Super Mix
Bland annat: Beck, Mock Turtles, Olle Ljungström, Nirvana, Neil Young, Weeping Willows, The Cure, Depeche Mode.
 
00's Super Mix
Bland annat: Ryan Adams, Badly Drawn Boy, The Black Keys, Theresa Andersson, Vampire Weekend, Salem Al Fakir, Belle And Sebastian.
 
10's Super Mix
Bland annat: Håkan Hellström, Wilco,  Daft Punk, First Aid Kit, David Kitt, Arcade Fire, Rag 'n' Bone Man, Morrissey.